E-ÜGYINTÉZÉS
Iskolánkban bevezetésre került a Köznevelés Elektronikus Ügyintézési Rendszere (e-Ügyintézés), melyet a KRÉTA elektronikus naplóba internet böngészőn keresztül belépve érhetnek el. Az e-Ügyintézés rendszere ebben a tanévben teszt üzemmódban működik. A KRÉTA napló mobil applikációja ezt a lehetőséget nem tartalmazza.
Ennek következtében intézményünknél eltérő a KRÉTA elektronikus napló tanulói és szülői felülete.
A tanulói felület elérése továbbra is a szeptemberben kiadott módon történik.
A szülői felület eléréséhez a gondviselői hozzáféréseket a rendszer 2018. október 26-án kiküldte a gondviselők által megadott e-mail címre. Ezekkel az adatokkal belépve, a KRÉTA napló szülői felületén megtalálható az e-Ügyintézés menüpont is.
Az e-Ügyintézés rendszerén keresztül elektronikusan intézhetők az alábbi ügyek:
- Kiiratkoztatás a köznevelésből,
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
A rendszer használatához szükséges útmutatók az alábbi oldalakon érhetők el:
Videók: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760413
Felhasználói Kézikönyv gondviselők részére: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
Az e-Ügyintézés felület hibás működésével kapcsolatos észrevételeket kérjük, jelezzék az iskola e-mail címén ( bp16tancsics@gmail.com ).
Köszönjük az együttműködést!
Az iskola vezetősége